Vad är det för fel med att vara promiskuös?

Stackars, vackra, söta Scarlette blir tydligen anklagad för att vara promiskuös i media idag och jag vet inte riktigt vart jag ska börja....

1. Monogami verkar vara en fas... Tittar vi historiskt på hur saker och ting varit vad det gäller det sexuella mellan man och kvinna så är ju den tid vi lever i nu ganska unik just på den fronten. Romarna, grekerna, dinosaurierna och grottmänniskorna förökade sig med mer än en partner. Kungar, även i vår "civilicerade" tidsperiod har haft många fruar. Jag tror att en stor anledning till att vi är som vi är är just för att vi nu för tiden inte har en kultur som säger att ju fler barn vi har dessto bättre. I afrika t.ex SKA man ha många barn, så man har någon som tar hand om en när man blir gamal och då kan man ju inte bara ha en kvinna.

2. Bara för att stackars Scarlett har blivit framvald till världens sexigaste kvinna så behöver det inte betyda att hon knullar runt. Seriöst... Kom igen... Låt folk var vackra utan att sätta stämplar på dom.

3. Tar du kort som det nedan så FÅR DU SKYLLA DIG SJÄLV!!!!

Mwuahahahahahahahahahahah


Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Mmmm, fast om vi ser på polygami är det väl oftast snubbarna som tillåts ha många fruar.

Tanterna får nöja sig med en & samma skrynkelsnopp i resten av livet, de ska inte njuta, de ska producera.

2009-01-18 @ 19:17:11
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Mats

Näpp. Det finns fortfarande kulturer där det eftersträvas att kvinnan har många partners medans mannen förväntas ställa upp på begäran.

Jo, Discoverychannel är bra.



Sedan får jag väl säga att hon denna där, på ett mumsigt och mansgrisit sätt, gärna får vara hur promiskuös hon vill med mig.

2009-01-21 @ 15:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0