Idioti på hög nivå.

Idag läste jag detta på SMP och kom fram till att det måste vara VÄLDIGT svårt att vara polis i dagens samhälle. Samtidigt påmins jag av ett avsnitt av cops igår som helt klart slog priset.

Woman 1: Tell this woman to give me my 20 dollars back
Police: What did you give her 20 dollars for?
Woman 1: Whatever... I don't care. I want my money back.
Police: What drugs were you going to buy from her?
Woman 1: Crack
Police: ...
Woman 1: But she gave me plaster instead. Tell her I want my money back...
Woman 2: I don't have your money. I don't sell drugs. I'm a prostitute.....
Police: ....

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Jo, men det är alltid svårt det där att designa en tatuering till någon annan eftersom att den som ska tatuera sig oftast har en bild i huvudet som kanske inte jag förstår. Förstår du hur jag menar? Ja skulle gärna göra det men jag vet inte om det skulle bli så bra.

2009-01-22 @ 20:26:22
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0