Viklen jävla skit dag

tänkte jag börja detta inlägget med men jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på.

Idag var en sådan där morgon när man vaknar och bara känner att en fallande Rysk sattelit i huvudet hade varit bättre än att gå upp.

Jag går alltid upp när jag vaknar, oavsett om det är 2 minuter till klockan ringer eller 40 minuter eftersom jag anser att om kroppen vaknar så är det helt eneklt dags att gå upp. Hur många gånger har man inte vaknat 30 min innan klockan, rätt pigg men lite mossig och somnat om bara för att vakna som en zombie i en Michael Jacksson musikvideo 30 minuter senare?

Men imorse var det omöjligt. Låg och drom mig nästan en timme innan det var dags att gå upp.

Dusch brukar ta kankse 5 - 8 minuter men idag stod jag nog i gott och väl 20 minuter. Var helt inställd på att regradera migsjälv till en 5-årings nivo och bara sätta mig ner och skrika "VILL INTE VILL INTE VILL INTE VILL INTE".

Så alla ni som hamnar i skottlinjen för min vrede idag, jag ber om ursäkt på förhand. Om ni inte förtjänar det dvs för då är det inget synd om er. :)

Det finns vissa människor som är bra och det är tack vare er få som jag trots allt kan småle lite medans jag skriver detta.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ajdå.. dessa dagar är nog ett nödvändigt ont..

2009-02-16 @ 12:00:36
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0