My first nude teacher?

Läser på Aftonbladet idag en artikel om en skola någonstans i världen som gjorde en utvikskalender för att bistå något projekt i Afrika med pengar. Beundransvärt men samtidigt tänker jag tillbaka på min egna skoltid och blir onekligen lite orolig över vad som komma ska. Men, nyfiken som man är så letar man naturligtvis upp kalendern, mest för att bekräfta att saker och ting inte har förändrats allt för mycket. Jag menar bara att när man läser kommentarer från eleverna som lyder "Jag mår illa" och "Det är äckligt" så förstår man ju att det inte kan vara så trevligt...

Men, ack så fel... VILKEN SKOLA ÄR DET HÄR!!!!!!! herre min skapare. Hur kan dom ens tillåta killar att gå till den här skolan? Dom kan ju inte få något gjort. SPECIELLT inte nu....

http://www.eastnews.com.pl/news/temat.php?temat=00148710&przelacz=koszyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0