Jag förstår inte - Eller inlägget om moder jord

Jag går inte under intrycket att jag nåååågonsin kommer att bli känd för något, vad som helst men jag tänker ofta till mig själv att även om det hade varit otroligt coolt att vara lite känd så vet jag inte om jag skulle vilja att allt mitt privata hängdes ut i media. Tanken på att plötsligt inte kunna lite på sina vänner, vilket kungen fick erfara nyligen, eller ångesten över att vara orolig över vad som skickas upp på löpsedlarna känns inte som att det skulle vara värt det.

Men samtidigt måste jag någonstans innesrt inne tro att OM ja blev känd så skulle jag åtminstone försöka tänka lite på vad jag gjorde. Jag skulle försöka representera det som gjort mig känd. Av den anledningen kan jag för mitt LIV inte förstå hur en människa som Mikaela Valtersson väljer att ta taxi istället för att åka t-bana. Har man ambitionen att bli språkrör för ett parti som förespråkar miljöarbete så kanske man borde tänka efter både en och två gånger innan man gör på det här sättet?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah, hajattack, dog lite där :p

2011-05-20 @ 19:59:44
URL: http://justmesarahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0