Jag samlar skrot - Eller inlägget om hur den minsta lilla saken kan betyda något speciellt.

Jag har väldigt lätt för att bli starstruck. Minsta lilla respons, återkoppling eller pryl kan få mig att bli fnittrig som en liten skolpojke igen. Men jag tror att det har mycket att göra med att jag är en väldigt visuell person. Mina minnen kommer från en liten stn jag hittade när vi tog vår första promenad tillsamans, eller den första vinflaskan du tömde i min längenhet. En glasskärva kan påminna mig om en hel kväll av galenskap och en halsduk kan behålla en doft i mitt sinne långt efter att omgivningen satt sin egna doft på den.

Som bevis presenterar jag er med årets "skatter" från Hultsfredsfestivalen. :):) (Jag vet att det är fjantigt men JAG tycker det är kul)


Blaine Cartwright från Nashville Pussy ville inte ha sin mugg...


Sanna Carlstedt ville inte heller ha sin mugg...


Roddarna kastar tejp inför riggningen av Duck Sauce


Sanna Carlstedts plektrum

Men, trots alla dessa trofeér (Ja jag vet.. spela med lite nu..) så måste jag ändå säga att något som verkligen gjorde mig glad var att jag kunde glädja någon annan med ett par berömmande ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0