Mina funderingar om saker och ting...

Ni som varit trogna läsare sedan starten vet att jag kan ha en tendens till att se roliga saker i vardagliga saker. Men, det har inte varit så många uppdateringar av den sorten på sista tiden. Inte för att saker och ting blivit mindre roliga men mer för att jag inte bloggat så mycket.

Men, mina vänner.... Nu tänkte jag att jag skulle ta och skicka upp lite bilder i ett kollektiv. Enjoy!


Vet egentligen inte varför jag tyckte denna var så rolig men jag antar att det handlar om att jag är väldigt nyfiken på hur falsk kokt skinka ser ut... :):)



Kul att grilla med vänner just för att man får se vad folk hittar på. Grillade Gorbys piroger är dock något heeeelt nytt för mig...



Sen måste man ju tydligen dränka den i Beasås och chips med. ÖPÖ



Köpta cykel häromdagen och tyckte det var snällt av dom att låt en få nyckeln med.



Just denna bilden är inte så kul men ta en minut eller två och läs vilka kreterier som ska uppfyllas för att få en ros. Titta sen på bilden under som är från samma tidning, samma dag.



Vardagshjälte? Någon som hjälpt någon annan? O'rly????



Hur tänkte man här? Turismen TILL Sverige slog nytt rekord och de utländska turisterna stod för den största ökningen??? Vem skulle annars ha gjort det?



Den här behöver ingen kommentar... Bara sååååå rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0