MTV European Music Awards

*SPOLIER ALERT*

Spenderade gårdagen med att kolla på EMA och insåg, alldeles för sent, att jag slösade bort 2,5 h av mitt liv...

Kass programledare (Eva Longoria), kassa uppträdanden (Linkin Park, Jackass, etc etc) och FEL FEL FEL vinnare.

Säger bara Best Male.... Justin Bieber... JUSTIN BIEBER!!!!????!?!?!?

Ok, låt mig förtydliga. Jag förstår hela Bieber-febern. Ung, söt och duktig. Hans låtar är inte dåliga. Inget jag lyssnar på men jag har hört betydligt sämre.

Det som skrämmer mig är att han då, enligt priset, ska vara det bästa av det bästa...

DET opponerar jag mig emot.



Kommentarer
Postat av: Snäckan

TACK pappa! Fast det är nog du som ska säga tack! Hon sjunger inte bra! Hon är en Hona OCH ÄR OTROLIGT FUL I SIN POTTFRISSA!!!

2010-12-03 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0