En något seriösare länkning

Jag skrev för typ 10 minuter sedan om en kille som har en blogg som jag verkligen gillade och med tanke på att det kommer upp ett par tusen bloggar om dagen BARA I SVERIGE så tycker jag ni ska ta tillfället i akt att verkligen ta vara på de få som inte handlar om smink, mode och sånt. Dessvärre gjordes det en länkning från den bloggen till min och HANS VAR JU BARA SÅ  YBER (Funkar inte att skriva tyska U på detta kbg av någon anledning) SERIÖS så jag ska banne mig inte vara värre, trots att han kallade mig gamal. ;);) Anders, I hope I made you justice. :)



Så ta tillfället i akt och njut av en lite likasinnade blogg när ni inte pallar vara kvar här.

Have fun.

Kommentarer
Postat av: Anders

Du är skön. Jag gillar dig. Vill du bli min nya vän?

2009-03-04 @ 15:08:17
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0