Var fanns skämtarna när jag var ung?

Promoe släpper skämtlåt och säljer guld?

Ok, Svennebanan må vara catchig och lite rolig så där men superbra är den inte. O andra sidan finns det många sommarplågor som inte riktigt håller måttet för vad en bra låt är. Ok, det är en objektiv fråga och således inget jag kan säga bu eller bä om men ibland känner man bara att sommarplågor blir plågor bara pga uppmärksamheten. ABSOLUT inget fel med det men det gör ju inget om låten är bra med.

Förra året plågades vi av Bag in da box vilket i mina öron var en helt makalöst dålig låt men som var så dålig att den blev bra. För er som mot all förmodan missade detta så:




Min fråga är, vart fanns alla skämtarna när jag var ung? Visst, det kan bero på falsksången, den makalöst osamanhängade gruppdynamiken och den otroligt banala låten men kom igen... Bad in da box?

Låt oss se om "Everybody likes to run" kan bli en ny sommarplåga.

P.s Notera att det finns 5 låtar till på denna MAKALÖSA demo vi spelade in för ca 15 år sedan. Be nice så kanske det kommer fler smakprov. MWuahahahahahaha.... Typ. :)


Kommentarer
Postat av: Anders

Det var absolut inget fel på everybody likes to run, men att kalla den för årets sommarplåga kunde inte bli mer fel. Årets sommarplåga släpptes i februari och heter Komigen stumpan och den hittar du här: http://www.youtube.com/watch?v=BBJb07aVdAU



:D



Glad midsommar på dig, fragglis.

2009-06-19 @ 11:57:03
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0