Statistikbaserad reklam?

Med tanke på hur avancerad teknologin är idag så inser ju jag att reklam som poppar upp överallt är baserad på mina surfvanor så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka denna illgröna reklam som läggs in på min blogg om, och om, och om igen.

Är det jag som har analklåda eller surfas det för mycket analporr på datorn? Eller är det så att min demografi består av blivande mammor? Jag har inte en blekaste aning men jag vet att jag i skrivande stund har fler vänner som antingen precis fått barn eller snart ska än antalet analporrsidor som surfats på denna datorn. Tuttporr är myvket bättre.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahahahahaha! Jag ser den lilla reklamen just nu, alltså den riktiga, inte din kopia.

Mycket humoristiskt! (Eller hur fan man nu stavar till det)

2009-06-11 @ 06:46:19
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0