Åsiktstorget **NY KATEGORI**

JOBBAR HALVDAG IDAG OCH BLOGGAR SÅLEDES INTE PÅ ARBETSTID!!!!


Hej och hå,

Jag gillar ju att skriva av mig och ni som läser min blogg vet att jag har åsikter om mycket och gärna delar med mig av dessa. Ibland kan det dock vara lite svårt att hitta något att skriva om och därför har jag, för att anpassa min blogg till alla 5 trogna läsare, bestämt mig för att starta ett åsiktstorg.

Hur funkar det? Jo men hej och hå vad kul att ni frågar....

1. Posta ett ämne ni vill ha en åsikt om i kommentarerna.
2. Gå tillbaka till detta inlägg och posta kommentarer igen och igen.
3. Jag skriver, ni läser.
5. Svårare än så är det inte.
6. Ja, jag vet att jag missade 4:an men jag ville bara kolla om ni var med.
7. Hade jag rätt eller? 4:an var inte där. :):)

Åsiktstorget får en egen kategori så om ni bara vill läsa om mina rantings and ravings så klickar ni där.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Känns som i plugget, gick samhällsprogrammet och där hade vi "debatt Fredag". Det va skitkul!

Ska fundera på ämne.. återkommer!

2009-06-11 @ 20:18:05
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Akilles

Nåt som stör mig oerhört jävla sjukt mycket.



Folk som kör in i rondeller och tittar bara rakt fram, aaaaaaldrig åt vänster för att se om det kommer en bil därifrån det brukar komma bilar i rondeller...alltså, ämnet "Folk som kör in i rondeller och bara tittar rakt fram"



FYFAN!

2009-06-12 @ 09:57:03
Postat av: MFC

Varför är vi på väg in i en ny era av kalla kriget fast denna gången kallas det visst för "jakten på terrorister". Jag såg den här filmen på 80-talet och det kallades för kommunismen, nu bedrivs samma skit av västländerna som om inget av det som står i historieböckerna någonsin hänt.



Förresten... vad är det med den här censuren som bedrivs av SVT och TV4... förstår inte, till vilken nytta? Fri television? Min rumpa!



Varför har svininfluensan klassats som pandemi när den är lika harmlös som vanlig influensa. Om man nu råkar har argument för att den är liiiiite värre, måste man då tvunget införa tvångsvaccinering i flera länder? Särskilt eftersom vaccinet görs av ett företag som har intresse av att se oss bli sjukare (Glaxo Smith Klein)...



Varför har inte Skoda ekonomiska problem?...

2009-06-22 @ 21:56:57
Postat av: MFC

glömde säga...



FYFAN!

2009-06-22 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0