Som om hypen inte var tillräcklig

Jag, som de flesta andra, tycker det är tragiskt att MJ gått bort. Det är ingen snack om saken. Han är vår generratons Elvis och oavsett vad man tycker om MJ så måste man inse att han påverkat många generationer och producerat och skapat väldigt mycket bra musik. Så visst, jag förstår att jag FORTFARANDE, dagligen, möts av artiklar om MJ och hans förtidiga bortgång. Men, nu tycker jag det går en aning långt när folk runtomkring börjar se hans spöke som tydligen sprider någon form av läkande budskap.

Själv ha jag sett Jimi Hendrix uppträda i mitt huvud men inte f* tänker jag säga att det var ett spöke och, med Amys historik, så tror jag det är betyligt troligare att spöket framkallades av något helt annat än MJ's död. Känns som att det borde räcka med att titta sig själv i spegeln för att förstå att det är dags att sluta. :)


Kommentarer
Postat av: noterad

Jag upphör aldrig att förvånas över bloggares oförmåga att inse att det är förbjudet att stjäla bilder/foto för att publicera på sina egna bloggar.

"Det är lätt att skära breda remmar av andras läder" är ett uttryck som fler borde tänka över!

För sanningen är ju att mängder av bloggare inte skulle ha många besökare om de inte stal foton hej vilt och använder dem för att spy ut sitt förakt.



Här attackeras Winehouse i en upprepning av vad Aftonbladet redan skrivit och det enda som tillförs är ett stulet foto för att understryka föraktet - har skribenten några funderingar på vilket förakt han själv erhåller och förtjänar med sitt beteende - jag menar , det är ju inte så att du såsom Winehouse eller fotografen TILLFÖR något... eller?

2009-07-30 @ 16:53:39
URL: http://noterad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0