Ordet är fritt...

Något annat som verkar vara populärt på de STOOOORA bloggarna är frågestunder. Så, jag tänkte jag skulle göra ordet fritt här och låta er läsare ställa frågor till mig som jag på ett oroligt fyndigt och smart sätt kommer svara på på ett sätt som gör att ingen får svar på något.

Blondinbella gav sina läsare en timme och fick typ 18,000,000 frågor. Såååå... För att komma i närheten så... Ehhh... Va fan. Vi lägger ner den tanken men, alla frågor lagda i kommentarerna kommer att besvaras på i ett inlägg på Fredag. Go crazy, go wild... lixom. Annars får ni ingen Flondin Bagel....

Kommentarer
Postat av: MFC

Jag skulle vilja se ett inlägg som debatterar den stora tragedin på stureplan nu när gonorré blivit nästan resistent mot all form av antibiotika. Hur ser du på detta?



(förlåt.. i brist på bättre frågor)

2009-01-27 @ 21:00:19
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Fagel

Du är fan inte klok Madicken... Ha ha ha ha

2009-01-27 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0