Förbannades jävla pensionärsidiot

När jag läser sånt här blir jag så otroligt irriterad. Självklart ska folk få lämna sina pengar till vem f*n man vill när man dör men att ge bort 18,000,000 till kronprinsen för att "...det är min tro och förhoppning att även han vid mogen ålder kommer att fascineras av de intresseområden - jord och skog, djur och jakt, hav och fartyg - inom vilka såväl hans far HM Kung Carl Gustaf som jag själv funnit och upplevt så stor tillfredsställelse och glädje." är bara FEEEEEEEL!!!!

Skänk för guds skull inte pengarna till någon fond som tar hand om och utvecklar naturen och folks intresse för det.

Pucko!


Kommentarer
Postat av: MFC

fantastiskt!



istället för att köpa lite guld o förvara i de Schweiziska bankvalven åt barnbarnen så tar han pengarna, ger dom till en som redan får flera miljoner om året av VÅRA pengar.



causarity: cause and effect, I drink too much, therefore I must take a piss!

2009-01-20 @ 19:28:57
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0