Blondinbella i all ära men det här tar priset

Jag har, otroligt nog, hittat ett nytt hatobjekt. (Blondinbella, om du läser detta så måste jag säga att du fått en hel del oförtjänt kritik av mig. Du blir bättre och bättre och jag ser att det finns mer hos dig än smink, smink, smink och lite kläder) Här däremot, mina vänner, har ni en fullkomligt galen person. Katrin Zytomierska's blogg är nog ännu så länge något bland det mest korkade jag läst.

Katrin verkar vilja få oss att tro att hon parkera vart hon vill och att hon skiter i böter. Moget... (Skänk pengarna till något välgörande ändamål istället...)

Får inte upp den? Really? Undrar varför....

Katrin verkar tro att anledningen till att folk besöker hennes blogg är för att titta på bilder på henne, inte läsa henne synerligen visa och insiktsfulla inlägg. (Om ni inte fattar ironin i detta så läs gärna inlägget om parkerinsböterna)

Tuff, hård och kaxig???? Hiiii ha ha ha ha ha ha ha. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Fett med öpö på den.

Kommentarer
Postat av: MFC

Asså, jag vägrar länka till dom losersen (Blondinf* o Katrin "wannabe schulman" Zytomierska). Inget personligt men deras principer är off my scale of acceptance.

2009-01-27 @ 20:49:52
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0