Någon som fattar Bloggportalen och Aftonbladet?

Jag tror jag börjar inse varför alla mina pingningar och Aftonbladet inlägg inte resulterar i något mer än ett bar otroligt humoristiska kommentarer från min allra närmaste och käraste och jag misstänker att det stavas B-L-O-G-G-P-O-R-T-A-L-E-N. Med löfte om A-bladet länkningar, indexieringar och publicitet så kan man ju inte annat än att regga sig där men hur FÖR I HELVETE VAD TUSAN SATANS GUBBAR funkar det????

jag har reggat mig. Jag har bloggat. jag har länkat. Jag har pingat och flingat och chingat och gud vet allt men inte ett enda av mina inlägg kommer med där. Söker man på fraggelberg så kommer MFC's blogg upp men inte ett ORD om min blogg. Alla mina Hulatninlägg är som bortblåsta och... ja jag vet inte vad jag ska säga...

Min gissning är, efter att ha fått höra ett expertutlåtande, är att Bloggportalen suger puck...!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0