Det här var roligt...

Idag när jag loggade in på bloggen så såg jag att jag hade rätt många kommentarer, vilket inte tillhör vanligheten. Tittade då på statisitken och såg att den också hade gjort ett skutt.

Efter lite forksning visade det sig att jag hade blivit länkad från Mereis blogg. För er som inte vet vem hon är så är det hon som ligger bakom inlägget där jag konstaterade att man är inte långt ifrån etty geni om man skapar en blogg som går ut på att provocera och så tar man bort möjligheten att kommentera. Helt underbart med tanke på hur frustrerade folk blir när man inte kan "ge tillbaka". Men, det är här det hela tar en ganska korkad, och rolig tvist. Inte nog med att hennes anhängare dissar mig som någon gammal looser men även hon gör det. Om det är så här man blir behandlad för att man ger en komplimang så vill jag inte ens veta hur hon och hennes "fans" behandlar sia fiender. *asg*

Ja ja, jag fick träffar till bloggen och lite inlägg så ingen är gladare än jag.




Merei: Jag försöket hitta din EPOST adress så jag kunde meddela dig att jag länkat dig igen. Jag visste faktiskt inte att du var intresserad men tyvärr kunde jag inte hitta någon på din blogg.

KORRIGERING: Hittade din mail i ditt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Johanna*

håller med dig om henne :p

2009-02-11 @ 13:05:53
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: MFC

Detta utlyser jag till dagens höhö!

2009-02-11 @ 13:42:27
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Fagel

Och eftersom jag är höhö certifierad så ser jag det som en ära... :):)

2009-02-11 @ 14:01:44
Postat av: - H*

- HAHA så du säger att "hahahaha gud" är något dissande? Hur skämmig är du ? 32 BAST OCH DU HAR INGET LIV OCH SITTER OCH SKRIVER I DIN FJANTIGA BLOGG , väx upp förhelvete, du är skam, vet du det ?



- OCH VARSÅGOD , är riktigt glad för din skull att din statistik gick upp ;) HAHA what a loser.

2009-02-11 @ 21:48:38
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: - H*

- P.S när man skickar kommentarer så brukar det finnas "epost" och den har jag fyllt i och kolla lite extra så hittar du min email ;) men oops " du hittade den ju " varför har jag inte fått något i min inkorg från dig då ? VILKEN IDIOT !

2009-02-11 @ 21:49:39
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0