Aftonblades sexskandaler besviker

Jag har inget hopp om att få läsa något spännande när media rapporterar om Sexskandaler, troschockar och allt vad de nu hittar på men idag gick jag bet och var bara tvungen att kolla en sak.




OK... Porrhög....??? Jag ville verkligen inte kolla och jag försökte in i det sista att försöka vad i fan en porrhög kunde vara, speciellt med tanke på att det hotar att stoppa Måns. Så, jag klickade mig vidare och fick reda på:

Måns dansare har vääääldigt korta shorts och smeknamnet dansnra har fått är Porrhögen. Hur kan det då stoppa Måns? Jo, Alexander Bard trodde inte att låten kunde vinna. Men det har aaabsolut inget med Porrhögen att göra utan för att han 1. är snygg och det gick inget bra sist och 2. låten är för mycket Hero vilket inte heller gick bra sist.

Ja ja, klippet finns nedan och om ni inte greppade det så är källan Aftonbladet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0