Sagt det förrut och säger det igen - Elller inlägget om hur jag lovar och lovar men aldrig kommer till dörren.

Så nu har jag inte uppdaterat på länge. Mest för att jag faktiskt inte kä'nt att jag haft något att skriva om och att skriva för sakens skull är inget som faller mig i smaken. Finns säkert mer än ett inlägg på den här bloggen som motbevisar vad jag just skrev men det skiter jag i. :):)

Loggade in idag och såg att det faktiskt, trots de bristande uppdateringarna, finns en hel del folk där ute som kommer tillbaka till bloggen regelbundet och jag måste säga att det tycker jag är riktigt kul. Så, nu kör vi igen.

Anledningen till dagens uppdatering är, inte helt otippat, en nyhetsartikel.

Aftonbladet skriver idag att USA avråder folk från att resa den 11:e September vilket jag har full förståelse för. Dom skriver: "Amerikanska UD säger sig inte ha identifierat några ”särskilda hot” om möjliga attacker, men uppmanar amerikaner som reser eller bor utomlands att vara vaksamma."

Det låter ju bra och det finns ju ingen anledning att tycka att rekommendationen är felaktig men en liten "Något stämmer inte" fågel satte sig på min axel och påminde mig om något jag läste i samband med att man cuttade Bin Laden...

"Enligt Homeland Security och FBI ska en attack mot USA:s transportsystem ha planerats till 10-årsdagen av 11 september, som infaller i år."

Just saying....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0