Med vinden i håret - Eller inlägget om vad jag ska göra nästa sommar

Idag har jag bestämt mig. Nästa sommar blir det till att köra Route 66. Chicago, IL till Los Angeles, CA med allt vad det innebär.

Har suttit och kollat bilder av andra som gjort resan och jag blir helt lyrisk. Bara tanken på att köra genom öknen mitt i natten, en varm sommarnatt i e cabriolet och låta stjärnorna spela sina magiska scener för en, eller varför inte tugga i sig en hederlig amerikans äppelpaj serverad av en krullhårig, yppig dam med för mycket smink, i sina bästa år vid namn Cheryl.


Vill prata med lokalbefolkningen, lyssna på "the old timers" berätta om hur det var förr, besöka museum, titta på kratrar och sova i tipis.


Budget lagd, allt planerat... Nu blir det ta mig fan av.



Kommentarer
Postat av: Runeselina

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2012-07-02 @ 09:50:53
URL: http://runeselina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0