Jag vill kunna rita...

Hade en galen dröm inatt och det fick mig att fundera lite. Dels på att jag verkligen vill kunna rita. Förstå vilket outtömligt materialförråd vi har i våra drömmar och hur otroligt ballt hade det inte varit att kunna rita sina drömmar, slänga in dom i en pärm och bara fylla på. Men även fick det mig att fundera lite på hur världen kommer att förändras den dag vi uppfinner en maskin som kan spela in folks drömmar. Den källa av artistiska inspirationer vi drar från idag kommer ju att bli så otroligt mycket djupare. Böcker, manus, filmer, bilder... ja allt kreativt kommer att bli så mycket mer urflippat. Längtar.

Nåväl, drömmen bestod av följande:


Jag och en vän satt i min bil. Det som var lite udda kanske var att den läg i vattnet och var fastspänd i en båt. Tanken var att få bilen att flyga bakom båten när den satte fart. Vi var alla överrens om att det var en fullkomligt normal idé. När det väl var dags så kom någon på att om man bredställde bilen så skulle den flyga bättre så när båten väl stack, som för övrigt inte hade någon som körde, så vred vi till på ratten, ställde bilen mot vågorna och upp flög vi. Bilen fick fart och kom betydligt högre än planerat och när vi väl började komma till toppen fann vi oss båda hängandes efter bilen i vattenskidåkningshandtag eller vad fanken det heter. INgen av oss hade dock funderat på vad fan vi skulle göra när vi väl kom upp och vi började falla mot vattnet fortare än fort. INgan fallskärm, inga livlinor, ingen flytväst.


Vi hamnade i vattnet till slut och jag var asförbannad för inte nog med att jag hade min telefon i fickan, båtjävlen drog vidare med min bil.


För er som inte orkade läsa så har jag ritat upp det hela. :P


Om det finns någon där ute som kan rita på riktigt och skulle kunna tänka sig att skapa en riktigt bild av det hela hade det varit mer än tacksamt.





Kommentarer
Postat av: sara

HAHAH! åh gud tror jag dog lite.. nä men visst du har skills i paint! ;)

2011-05-19 @ 18:33:01
URL: http://justmesarahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0