Vems axel? - Eller inlägget om att Fraggelberg ger sig ut i dejtingträsket.

Ja men se där ja... Det var det nog inte så många som trodde så låt mig stilla er oro och försäkra er om att era mammor och systrar inte är i någon fara...

Men, sanningen är att det är bra ensamt ibland och jag måste säga att även om jag personligen inte tror på den samhällsinstiftade regeln om hur relationer ska se ut så förändrar inte det att även jag vill ha någon att mysa med ibland. Vissa går ut och raggar och visst, det kan väl finnas någon charm med det men jag måste säga att det är för jävla mycket jobb och dessutom gör man ju allt omvänt... Man skriker på varandra en hel kväll utan att egentligen ens komma fram till något, sen hamnar man i säng och utan att göra saker och ting besvärliga för någon part sparkar den ena parten ut den andra innan båda nyktrar till tillräckligt mycket för att de glorifierande glasögonen ska trilla av och verkligeheten ska blotta sin smutsida sida.

Nej vet ni vad, jag vill inte ha det så. Jag vill ha någon jag kan lära känna och umgås med på 100% ovillkorslösa krav men ändå någon som man har kännslor för. Någon man kan träffa när ensamheten faller på. Någon som vill haka på gänget och festivala eller bara rusa runt i stan en varm sommarnatt. Vissa säger KK, andra säger friends with benefits och jag tycker faktiskt att den engelska varianten är mycket mer sägande.

Svammel svammel svammel... Kände bara att jag var tvungen att skriva något. Eller kommer det ett DOOOOOOOON'T här snart nu eller?

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Skit i dom tråkiga DON'T:en å skaffa alla tänkbarliga och nödvändiga fördelar. Jag säger KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!

2011-07-22 @ 19:37:48
Postat av: Fraggelberg

Hiskans anamma... Här hör man inte av dig på evigheter och så kommer du som en räddande ängel. :P



Tack tack. Hoppas allt är bra med dig.

2011-07-22 @ 19:39:42
URL: http://http:\\fraggelberg.blogg.se
Postat av: pseudonym

Jag är aldig långt bort från dig, står stand by och rycker in när du kallar ;)

Allt är bara fint med mig...eller ska jag kanske säga oss...



Hoppas allt är bra med dig me, det verkar så minsann!



Kramkramkramkram

2011-07-23 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0