Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

(Vad är detta?)

Eftersom jag fegade ur lite på det förra inlägget så tar jag och betar av en punkt till och det är 10 saker du inte vet om mig. Det är svårt att skriva ett sådant här inlägg. För en del av er som läser detta, och inte känner mig i verkligheten, så kan jag i praktiken skriva vad som helst om mig själv då jag inte allt för ofta berättar om just mig och allt kommer att vara saker ni inte vet om mig. Sen finns det enstaka personer där ute som läser bloggen och känner mig så därför måste jag nog bli lite mer personlig. Sen kommer ju gränsen för vad jag är villig att avslöja om mig själv med. Klart jag kan beta ner tio saker ni inte vet men jag kan även beta ner tio saker ingen någonsin kommer att veta. Så med det sagt...

1. Jag är rädd för att inte vara omtyckt.

2. Jag är rädd för att inte duga som pappa.

3. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.

4. Jag går, och pratar i sömnen.

5. Jag önskar att mitt liv hade ett soundtrack.

6. Även om jag trivs som singel så saknar jag någon att vara med. Som dom säger, det blir alltid värre framåt natten.

7. När jag älskar älskar jag för passionerat.

8. Jag är inte speciellt bra i sängen.

9. Jag blir förbannad på mig själv för att jag inte kan ta mig för att gå ner i vikt.

10. Jag spenderar 15 - 20 timmar i veckan med att titta på tv serier och filmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0