Vi blottar vår själ

Tjenare hej,

Vet egentligen inte vad jag vill säga med detta inlägget men jag ville bara skriva av mig lite.

Det som triggade inlägget var ett par väl spenderade timmar på Facebook vilket fick mig att fundera lite på saker och ting. Vi backar...

Förr i tiden gömde man sin dagbok under sängen och svor över alla syskon som hittade den och tjuvläste men idag blottar man sin själv öppet på internet. Samtidigt som man gör just detta skriker man över hur man dagligen blir kränkt för att saker och ting delas på internet. Och där tog det stopp... Som jag sa, har inte en aning om varför jag ensa började detta inlägget.

Det var helt enkelt bättre förr. Det här förbannade internätet ställer till det mer än det är värt det. Kan jag sluta använda det? Nope... Men ändå....

Kommentarer
Postat av: sevaxphe

Låter som att du snart kommer til linsikt....

2011-12-15 @ 15:22:30
Postat av: Meg och Markalléns Panja

Vännen min,



Hemlängtan, deppig, sjuk.

Hör av Dig för f-n.

Det är ju det man har vänner för.

Kram och slick

2012-04-22 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0