Min älskade storstad...

Har spenderat dagen i Stockholm och jag måste säga att jag är fullkomligt kär i den staden. Ja, jag vet att mycket av charmen ligger i den sommaren jag hadde förra året med den mest underbara kvinnan, som slutligen krossade mitt hjärta. Hon visade mig stan som ingen annan gjort innan och det finns så mycket underbart och fint där så jag spricker. Men, det var nog egentligen inte förens idag, då jag spenderade dagen i stan med en kollega, och vän, som jag insåg att jag trivs väldigt bra där ändå. Trots att jag inte får göra det med henne.

Lyckades nästan skrämma livet ur en tjej jag såg för att hon såg ut som en tjej vars blogg jag läser. Det var lite roligt.

Men, i vilket fall som helst... Stooooooockholm iiii mitt hjäääääääärta... Eller nått i den stilen.

I'm comming to get ya...!!!!

Kommentarer
Postat av: Marko

Fan på tiden!

2011-04-18 @ 21:28:27
Postat av: Fraggel

Läser du min blogg??? Woooooooopppa

2011-04-18 @ 22:28:34
Postat av: Mathilda

Men gud vad kul!! Var var du ? :D Jag blev jagad av en psykotant genom stan, så det kaan ju varit mig du såg! Kul vad gör du här?? :D

2011-04-19 @ 10:24:54
URL: http://kiralou.se
Postat av: Emily

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 12:09:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0