Man blir förbluffad

Det händer inte ofta, det händer faktiskt rätt sällan, men iböan trillar man över ett blogginlägg hos någon annan som man bara måste sprida vidare.

Mathilda är en Stockholmstjej som bloggar om allt mellan himmel och jord och jag har följt hennes blogg ett tag nu. Hon är en rolig, go, makalöst snygg tjej som reflekterar över sin vardag.

Men, utöver hela det ordinarie bloggandet så hittade jag idag ett inlägg som jag tycker att alla borde läsa. Ja, det handlar om politik men hela inlägget var så sjukt välskrivet, genomtänkt och mänskligt så jag väljer att dela med mig av det här...

"Idag är det valdag men jag förtidsröstade för flera veckor sedan"

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Aawh! Vad gulligt, tack ska du ha =)

2010-09-20 @ 18:45:35
URL: http://kiralou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0