Fucking jävla Café World

Jag skulle nog kunna säga att jag älskar mitt Fejjsbukk. Jag tror många av mina vänner skulle vilja att jag spenderade lite mindre tid med att göra massa inlägg där och jag inser att jag nog ersatt dig, min älskade blogg, med fejjan. Men jag tror jag ska försöka hitta tillbaka hit lite igen för jag... blir... galen.

Som ni alla vet finns det Ett hundra trettoitolv milljoner olika små skitspel man kan fördriva tiden med och jag, som alla andra fastnade för de tre stora. Maffia War, Farmville och Café world.

Jag har lyckats slita mig ur maffia och farmville träsket men har på bekostnad av den kampen nu blirvit helt hooked på Café World. Tolka mig rätt nu, jag uppgraderar inget, köper ingen inredning, skiter fullkommligt i om mina kunder är nöjda eller inte utan det har blivit en ren och skär jävla IN YOUR FACE utmaning nu att få level tre på alla maträtter som finns.



gone.jpg image by nin9tonite



Men, jag tror jag behöver hjälp. Det KAN inte vara normalt att sitta och planera sitt spelande utifrån hur dagen ser ut. "Då ska vi se, klockan är 12, jag ska upp om 7 timmar då passar det bra om jag lagar den här maträtten"

Jag menar, seriöst... Hur FAN ska det gå när jag åker till Stockholm i helgen? (Är du inbrottstjuv och läser detta så är det det vanliga som gäller. Min menstruerande pittbull med aids är hemma själv...) Visst, laga en rätt som tar två dagar att göra tänker ni kankse då. Ja, det skulle man kunna göra men då förlorar man sin "X antal dagar i rad" streak och så kan vi ju bara inte ha det.

Livet hade varit så mycket enklare om jag kunde odla majja i Farmville, sälja skiten i MAffi Wars och sen säljs munchies i Café World. Då hade alla fått spela efter mina regler.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0