Musik ska byggas...

Jag lyssnar mycket på musik... Nej, det är fel. Jag lyssnar ta mig fan jämt på musik. När jag vaknar finns det musik, i bilen på väg till jobbet finns det musik, på jobbet finns det musik, i bilen på vägen hem finns det musik och när jag kommer hem finns det musik. Jag brinner för musiken...

Ibland kan jag dock stanna upp och fundera på om det verkligen går att göra mer nu. Är jag nöjd med det jag hittat? Kommer Lenka, Hendrix, Zeppelin, Radin och alla dom andra att vara det som jag kommer lyssna på i all evighet? Och när jag kommer dit inser jag att jag tröttnat lite på det jag lyssnar på.

Men, så händer det...

Ladies and gentlemen...

Gin Wigmore...


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Skitbra! Men visst påminner hon lite i rösten om Amy Winehouse?

2010-11-19 @ 12:23:43
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Fagel

Jajjemensan. Och Duffy... Härligt raspigt och inte alls passade i den kroppen. :):)



Älskar det... :)

2010-11-20 @ 17:48:13
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0