Det finns många idioter...

Alla vet vad rysk roulette är. Man laddar en pistol med en kula och så turans man om med att skjuta sig själv i huvudet och hoppas på att man inte är den som får kulan. 1 på 6. ganska usla odds om du frågar mig vilket en man i Norge fick erfara. Men, anledningen till att detta blev ett inlägg var för att jag läste något hysteriskt kul häromdagen. Det finns något som heter Darwin Awards som är ett symboliskt pris till folk som bevisar Darwins etaori om evolution, dvs de starkas överlevnad. De som får pris här är ett tecken på att vissa helt enkelt inte ska föra genpoolen vidare. Läs bara om mannen som spelade Rysk Roulette med en .45 kal. semiautomatisk pistol.

Och nu när vi ändå är inne på roulette så kan man i ärlighetens namn fundera lite på vad den här reportern tänkte på när han i direktsänd tv skulle visa hur chat roulette fungerar. Wow... Really? Här snackar vi inte 1 - 6 odds på att få en kuk i kameran utan mer 1-2.

Måste ju även lägga till en länk till Stella Awards när jag ändå är i farten. Jag är inte mycket för att få jänkare att framstå som dumma eftersom jag har en förkärlek till USA men ibland är det bara så uppenbart att man inte kan se åt andra hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0