Dagens MSN konversation...

Satt och pratade men en manlig bekant om hur dottern är intresserad av att spela intrument då nedan konversation fullkomligt spårade ut:



N/A säger:Ha ha. Du får sätta allt hopp till henne. Nu gäller det bara att drilla henne stenhårt så du kan leva på hennes pengar när du pensionerar sig.

Fagel sa: Jajjemensan. Hade onekligen inte varit helt fel. ha ha ha

N/A säger: Det är värre för mig. Jag får förlita mig på syrrornas barn.

Fagel säger: Åhja, säg inte det...

N/A säger:Nä jag skulle ju alltid kunna beställa en ryska, thailändare eller något sådant :P

Fagel säger:ha ha ah ha.... Finns nog någon lite närmare än så ska du se.

N/A säger:Va? Kan man beställa danskor eller finländare menar du?

N/A säger:ÖÖö finlänskor menar jag ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0