30 dagar - Träning - Dag 2

Hej hej vänner.

Förfrågningar om hur det går med mitt 30 dagars projekt har mer eller mindr uteblivit helt på bloggen men i verkliga livet är det många som följer min "kamp". En vän har t.o.m varit med både på januariutmaningen och februariutmaningen och ser ut att haka på hela året. Denna månaden gör vi dock olika saker då han är smal och tränad och jag är, well... raka motsattsen så istället för att ta träningsmånaden EFTER sommaren (vad fan tänkte jag med där???) så tar jag den nu i Mars.

Vad innebär detta då? Jag ska motionera varje dag. Kan vara en sådan enkel sak som ett pass på träningscyckeln eller att gå fram och tillbaka till jobbet. Vi får helt enkelt se vad omgivningen erbjuder i form av äventryr. Paralellt med detta har jag även anpassat kosten under hela månaden och har med hjälp av Viktklubben.se plockat fram recept etc etc etc.

Kort och gott så ska vi se hur mycket jag kan gå ner, på ett hälsosamt sätt, på en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0