Tack tack tack

Tack för igår... Tack Kim, Tack vädret, tack färjan med billig öl, tack danska trafikljus som är röda fast dom "egentligen" är gula, tack för "Cafe Pitten", tack för perfekt parkeringsplats, tack för picknick i parken, sa jag tack för solen?, tack för att vakterna inte tog min kamera, tack för skräp ÖVERALLT, tack konstiga människor i smurf och 80-talsrocker mundering, tack för den makalöst bra-iga idén att bara låta folk gå ut ur parken till bilen EN gång, tack för 40 minuters väntan att ta ut pengar, tack för 40 minuters väntan att köpa en öl som dessutom var pissljumen, tack för härliga Slash, Volbeat och Rammstein, tack för att Skunk Anansie inte varit på turné på tio år (kanske ska ta en tioårs paus till???), tack för killen som stod och pissade mitt inne i publiken, tack till killen som headbangade så hårt att han skallade Kim i bakhuvudet, tack för att det INTE bidde en hjärnskakning, tack för gps'er som visar fel (Nej det hade inget med mina inställningar att göra), tack för att komma fram till färjan 8 minuter innan biljetten gick ut, tack för den konstiga killen på båten som hade voltat sin hoj på väg till festivalen, fått skjuts av sin flickvän, friat till henne, fått blankt nej, bråkat och sen blev kvarlämnad på färjan när vi åkte av, tack för allt pepp som kom 14 timmar för sent, tack för pungsparksbaguetten på "Inte Staoil, Statoil är där ute", tack för tinitus, ryggvärk, fotvärk, och en bonnabränna som heter duga. Och slutligen TACK för att fesetivalsommaren nu är igång för fullt!!! Couldn't be happier!!!

Kommentarer
Postat av: MFC

Detta utnämner jag till DAGENS HÖHÖ!

2010-06-03 @ 10:10:42
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Carro

har du rökt på =)))))))

Puss på're!

2010-06-03 @ 10:28:36
URL: http://www.callencos.se
Postat av: Fagel

HEEEEEEEEEEJ Carro... Länge sedan man hörde av dig. :) Hoppas allt är bra.



Nej, ingen pårökning även om det inte hade förvånat mig med tanke på det friska intaget av cannabis sativa på festivalen igår. :):)

2010-06-03 @ 11:02:39
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0