Dags att klaga lite...

Jag spenderar en hel del tid med att läsa nyheter om dagarna. Och då blir det av naturliga själ Aftonbladet och Expressen.

JAg klickar mig genom mord, inavel, ord och inga visor och blir många gånger trött på vad vi människor håller på med. Men, det som gör mig ännu tröttare är alla jävla självgoda personer där ute som utan tanke på vad dom säger ska kommentera och ha åsikter om saker och ting.

Ja, jag har MYCKET åsikter om saker och ting och jag inser att det finns folk där ute som tycker jag är fullkomligt dum i huvudet men någonstans, innerst inne, känner jag ändå att mina åsikter grundar sig på vanligt folkvett.

Har ni tråkigt någon gång, och vill bli fullkomligt överrumplade över hur många idioter det finns där ute så sätt er och gå igenom kommentarerna på dessa artiklar. Spelar ingen roll om det är Aftonbladet eller Nisses Fisk & Nyheter i Jukkasjärvi... Dom finns ÖVERALLT.

Senast var det någon som kommenterade en nöjesartikel och skrev något i stil med "Åh Johan Johansson (killen som skrev artikeln). Känns det bra att skriva om sådant här när det finns viktigare saker att skriva om". Seriöst? Hur jävla korkad får man bli. Mellan varven, mellan alla artiklar om våldtagna, lemlestade och mördade barn så VILL jag se en artikel om hur jävla illa Jenifer Anistons badräkt satt. Nöja, kultur, musik och andra "icke världsviktiga" saker ÄR VIKTIGA MED!!!!

Varför skriver jag allt detta? Jo för nu blir JAG förbannad, för en gångs skull över hur media rapporterar. Jag har inga problem med att en artikel innehåller luft och inget mer men när man vrider och vänder på saker och ting utan att ha någon grund för det så blir jag förbannad.

Abladet säger: "Kolla in det "omöjliga" huset - Det skulle inte vara möjligt - så lyckades han"

Spänd av förväntan klickar jag på länken i hopp om att se ett skithus som leviterar eller en telefonkiosk som är större på insidan men ack nej. Ett uthus format som en kotte.... DET är vad jag får.



Det är en sak att ragga läsare men det finns gränser...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0