Jahap...

Då var man hemkommen från årets Hultsfredsfestival. Som bekant gick ju allt i stöpet några dagar innan själva festivalen skulle börja men det var sjukt trevligt ändå. Det var faktiskt mycket bättre fest än tidigare år, med undantag att det inte finns någon fokus på banden. Hultskrig fixade och donade dock och stod för mycket underhållning under dagarna. Rookieband samt dj och det var riktigt bra ös. Schyssta människor och livat humör med många glada stunder.

Tisdag pyser jag
med familjen (Mor, far, Syster med familj och min dotter) till Smögen i 3 dagar med avslutning på Liseberg. Det kommer bli trevligt hoppas jag. Har inte träffat syster min och hennes familj på snart ett år då dom bor i Los Angeles. Saknar henne väldigt mycket.

För övrigt vet jag
inte vad jag ska skriva. Har tusen saker i huvudet men då jag själv inte vet ut från in, fram från bak och svart från vitt just nu så väljer jag nog att hålla det för mig själv, ett tag till i alla fall även om jag vill ställa mg på ett hustak och skrika... Och på tal om Facebook så är det mitt nya 30-dagars projekt. Inget FB på en månad. Många tycker säkert det är fjantigt och ett väldigt lätt mål men ni som vet mig att jag är väldigt aktiv på FB så helt enkelt är det inte.


"Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor..."

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du hittat ngt avsides hus på Irland? Hör av dig till mig. Min kusin kan nog hjälpa dig. Kram

2010-07-13 @ 08:50:01
Postat av: Pseudonym

Failade inte du på FB uppehållet idag sweety?

2010-07-14 @ 12:49:51
Postat av: Fagel

Maria, nej jag har inte hittat något så all hjälp är välkommen.



Pseudonym (S)= NEJ!!!! Jag failade inte. Däremot la mitt jävla träningsprogram upp den där förbannade rutten per automatik från telefonen.

2010-07-17 @ 15:14:11
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0