Hultsfred X - Tack

Tack fina vädret. Tack alla som dök upp. Tack för att gris-rosa är det nya svarta. Tack för allehanda deckningar och "vilopauser". Tack för alla skjutser vi fick, speciellt på mopeden. Tack alla galna människor och bit avtryck i diverse personers bröstområden. Tack för enorma dricksglas och drinkar blandade utan sprit. Tack för de varma doppen i kloak-sjön och tack till de brandvakter som gick med på att försöka lura mig, Simme och Tommy att det var 500 kr böter för att bada där. Tack Simme för att du gick på det. Tack Tommy och Adam som båda hittade min telefon de gånger jag tappade den. Tack till stängsel-rullar som agerade viloplats på vägen hem. Tack för det otroligt korkade beslutet att ta genvägen över grusplanen när jag gick barfota. Tack alla musiker på plats och tack till den camp som genom att sjunga "Fagel, drick! Fagel, drick!" fick mig att dricka 80% strårom. Tack för att jag, väldigt anligt, stod med ögonen tårandes pga av den stråromen och tack till min Iphone som av någn anledning valde att just dnna gången, INTE spela in ljudet från era sjungande, uppmuntrande röster. Tack till Simon (inte Simme) och Jonte som lät oss festa i deras camp och tack till Camp 90 som trots upprepade löften inte fixade VIP kort till mig men väl till Adam. (Tycker om er ändå) Tack till Adam som informerar de i huset vart han är och låter oss fundera på vad i helvete vi ska göra nu. Tack för att ni inte hade hört streckkodsskämtet och tack för att jag fick grilla sist, varje gång. Tack för att inte en enda kastrullväckning gick som planerat. Tak husvärdarna som bjöd på öl och sprit. Tack Adam för den troligt underhållande gitarrkocerten. Tack Herman för all jävla spelmusik, har nog aldrig, och kommer aldrig igen sänka en öl medans Maro Bros temat rullar i backgrunden.

Tack, tack, tack alla ni som var där. Vi ses nästa år.

Kommentarer
Postat av: Herman dä

ja det var fan grymt! mer nästa sommar :D

2010-07-20 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0