Min gissning inför Guldgalan...

Nomineringarn är:
Utses av lyssnarna:
Guldmicken/årets liveartist:Jenny Wilson, Lars Winnerbäck, Miss Li, Promoe, Takida.
Årets artist: Amanda Jenssen, Jonathan Johansson, Lars Winnerbäck, Markus Krunegård, Miss Li.
Årets låt: Agnes: "Release me", Erik Hassle: "Hurtful", Mando Diao: "Dance with somebody", Markus Krunegård: "Hela livet var ett disco", Promoe: "Svennebanan".
Årets grupp: Fibes Oh Fibes, Ingenting, Kent, Mando Diao, Takida.
Årets nykomling: Erik Hassle, Fever Ray, Lorentz & M Sakarias, Maskinen, Miike Snow.

Utses av specialjury:
Årets dans:
Adam Beyer, Axwell, Dada Life, Fever Ray, Samuel L Session.
Årets hiphop/soul: Lorentz & M Sakarias, Mohammed Ali, Näääk, Promoe, Stor.
Årets pop: Deportees, Fever Ray, Fontän, Miike Snow, Taken By Trees.
Årets rock/metal: Abramis Brama, Babian, Gösta Berlings Saga, Satan Takes a Holiday, Switch Opens.

Min gissning...
Utses av lyssnarna:
Guldmicken/årets liveartist:Lars Winnerbäck
Årets artist: Lars Winnerbäck
Årets låt: Mando Diao: "Dance with somebody"
Årets grupp: Takida.
Årets nykomling: Erik Hassle

Utses av specialjury:
Årets dans:
IIIINTE EN ANING!!!!
Årets hiphop/soul: Promoe
Årets pop: IIINTE EN ANING!!!!
Årets rock/metal: IIIINTE EN ANING!!!!



Mina önskemål:
 
Utses av lyssnarna:
Guldmicken/årets liveartist:
Miss Li
Årets artist: Miss Li.
Årets låt: Mando Diao: "Dance with somebody"
Årets grupp: Mando Diao
Årets nykomling: Ingen åsikt! Alla är fullkomligt okända för mig...

Utses av specialjury:
Årets dans: Ingen åsikt! Alla är fullkomligt okända för mig...
Årets hiphop/soul: Promoe
Årets pop: Ingen åsikt! Alla är fullkomligt okända för mig...
Årets rock/metal: Ingen åsikt! Alla är fullkomligt okända för mig...


Kommentarer
Postat av: MFC

hm.. jag saknar 80-talet

2010-01-19 @ 23:15:04
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0