Make someone happy today....

and mind your own fucking business...
Jag är så innerligt trött på folk som ska snacka skit om en bakom ryggen. Jag förstår inte nöjet i att ljuga om saker bara för att skapa dramatik.
Han sa att hon sa att du gjorde....
Hur fan ska man hantera sånt? Innan har jag ALLTID tagit det med de inblandade personerna direkt men det slutar alltid med att man kommer till punkten: "Nej det har jag inte sagt" och då står det ord mot ord och då kan man lika gärna krama vatten ur en sten.
Så gör mig, och de som blir sårade av era lögner, en tjänst... MIND YOUR OWN FUCKING BUSINESS!!!!

Kommentarer
Postat av: MFC

höhö

2010-01-10 @ 16:54:12
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Perka

Visst är det fascinerande hur intresserade folk kan vara av saker som egentligen inte angår dem...

2010-01-11 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0