Dagens MSN konverstaion

Fagel säger:
*Japp. men jag säger som farsan, spelar ingen roll vart jag hamnar för jag vet att mina vänner kommer till samma ställe
Marko / Roddy säger:
*WORD!
*"See you at the bar by the pool on the lesbian cloud"
Fagel säger:
*Lol.... Really? LEsbians? And what are we gonna do besides watch???
*I aint suckin...
Marko / Roddy säger:
*hahaha
Fagel säger:
*Japp. men jag säger som farsan, spelar ingen roll vart jag hamnar för jag vet att mina vänner kommer till samma ställe


Marko / Roddy säger:
*WORD!
*"See you at the bar by the pool on the lesbian cloud"


Fagel säger:
*Lol.... Really? LEsbians? And what are we gonna do besides watch???
*I aint suckin...


Marko / Roddy säger:
*hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0