Början av 2010 och mina 30 dagar.

Hej vänner och en god fortsättning på er.

Idag är dag 3 på mitt första 30 dagars projekt och saker och ting rullar på sakta men säkert. Jag har inte haft möjlighet att vara aktiv i mitt vego-levande som jag velat då jag tragiskt nog vaknade med trolig magkatarr på fredagsmorgonen. Kort och gott handlar det om en mer eller mindra konstant smärta i magregionen så förutom att man hela tiden är hungrig så kan man knappast äta något för man blir mätt my cket snabbare plus att det gör så ont. Jag har ikke ätit något kött så jag har varit trogen mitt löfte men tanken om att här och nu kunna presentera lite läckra recept har gått i stopet.

Det har bara blivit någon enstaka macka, lite fil och sådana saker för att försöka få bukt på magen nu så fort som möjligt men när den är "upp and running" så lovar jag att återkoppla mer om vad som händer.

Vi har ju som tradition på nyår att äta något speciellt/unik/konstigt framåt småtimmarna. Förra året tuggade vi i oss pytonorm och i år blev det antilop. Dessvärre han den inte bli klar innan 12-slaget så jag blev utan. :( Men, jag får ta igen det nästa år helt enkelt. :):)

Jag hoppas alla ni andra har det bra där ute och att ert 2010 börjat toppen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0