Hejsan hej alla änglar och demoner

Ja då ska vi se... Det var ett tag sedan den senaste uppdateringen, vilken en trogen läsare pekade ut, och jag kan inte annat än att instämma. Kan inte riktigt säga varför utan det har helt enkelt bara blivit så. Någonstans innerst inne har jag hamnat i någon medial antistämning som gör att jag bara blir arg, irriterad och besviken på allt elektroniskt. men, så är det.

Har på senare tid lagt mer energi på att försöka vara kreativ. Börjat spela gitarr igen och skrivit lite låtar. Antar att det är sånt som händer när man inte får tänka på sex. Har införskaffat en elgitarr till. Mycket vacker sådan.




Annars är det nog mest som vanligt förutom att jag legat med ryggskott sedan i lördags. Har ta mig fan aldrig kännt mig så handikappad som jag gjort den här veckan. Kunde, och kan fortfarande, inte koppla in en elsladd i väggen. Har bara sedan i förrgår kunnat ta på mig strumpor själv. Mat ska vi inte tala om eftersom jag inte ens kunnat få ut något ur frysen. Men, jag har snälla vänner som kommit förbi och matat mig så jag har överlevt.

Var på Rammstein häromdagen vilket var oerhört ballt. Trots 6 timmar i bil och tre timmar sittandes i arenan med denna jävla ryggen så var det värt det. Grabbarna grus kan verkligen sin sak.

Nog om allt, nu ska jag softa och bara vara. Troligen gå och smeka Roxanne lite. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0