This one's for you Heideman...

Hej och hå vänner.

Så nu är Augusti snart slut och med över 600 körda mil under bältet till diverse olika evenemang så kan jag lugnt konstatera att jag är trött, trött, trött... Inte bara kroppsligt men även mentalt. Visst, borta bra men det är fan ganska smutt att vara hemma med. I vilket fall som helst så tar jag i detta inlägg och kör ut allt sånt som vanligen hade kommit som småinlägg. Enjoy...

Vi var på en karaokekrog i Stockholm för några veckor sedan och efter att Greken kom ut från toan hör ajg kommentaren: "Fan. Hittler och grabbarna är på dasset..." Fattade verkligen ingenting och jag är inte säker på att jag hörde rätt ens då jag med stående kuk och dreglande ögon siktade in mig på karaoken. I vilket fall som helst fick jag klarhet i vad han menade när jag gick in på dasset.



Bästa pissoaren EVVAH!!!

Hemma hos Sophie så står denna flaska och jag måste bara se om någon annan ser vad jag ser. Greken var helt på det klara vad det står men Sophie försöker få oss att tro annorlunda. Vad säger ni?


Vaknade i Stockholm och det var 41 grader i solen. Inte illa...


På Loopen i Stockholm är dom i alla fall ärliga med vad som komma ska...


Efter middagen blev jag lite fundersam på vad kvittot försökte säga...


Var på Tommy Emmanuel vilket var helt jävla underbart bra. Inte bara Tommy men Theresa Andersson överraskade med. Dessutom fick Carl och jag en idé infö 2011 som kommer bli så episkt bra. Stay tuned...

Kommentarer
Postat av: sevaxphe

Tack

2010-08-26 @ 05:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0