Osynkat media... Osynkat...

Jag är en person som ofta blir fullkomligt irriterad över att man inte visar bilder på folk som är efterlysta eller skyldiga till brott. Nej, jag är inte direkt ett fan av att hänga ut folk som begått brott men när man på t.ex Efterlyst ser övervakningskameror som filmat personen i fråga begå ett brott och så ställer man frågan om någon sett en siluett med svart jacka så känner jag att det är lite tröstlöst att kunna hjälpa till.

Iiiii vilket fall som helst så har nu Aftonbladet och Expressen blivit osynkade vad det gäller Växjömorden. Med tanke på att jag själv är Växjöbo så anser jag att det ligger i allmänintresset att visa vem den här personen är.

Aftonbladet mörkar:





Experssen "avslöjar":

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Damen på bilden...snarare flickan på bilden, det står om en 34årig kvinna i texten, kikar man på bilden så ser det ut som om allmänheten snarare borde se upp för en 16 åring där bilden ser ut att vara som hämtad ur skolkatalogen. Plastkulorna i margarinet tyckte jag var en uppiggande nyhet, låter smaskens...plast innehåller väl inga kalorier :)

2010-04-12 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0