Zombie walk

Det här är bara så coolt...

Tycker det är underbart med folk som hittar sådant här utomlands och tar det med sig hem till lilla Zombie-fria-världs-ovana Sverige. :)

(Källa: http://www.alltomstockholm.se/start/article63699.aos)

Som gamal teaterapa så är jag barnsligt förtjust i sådana här evenemang som man i branchen (Hör ni vad hipp jag låter?) kallas för happenings. Jag har två favoriter som jag länkat nedan och jag rekommenderar varmt att ni tar en titt på dom. Såååååå kul. (Nu undrar ni kanske varför det bara är en film? Jo det ska jag berätta... Jag hittar inte den andra. Snopet va?) Fråga mig så ska jag berätta.

Hey Teach! a lecture musical




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0