Ryssarna förbannar Sverige

Mina EXAKTA ord under melodifestivalen var "Undrar vad Ryssarna tycker om det här" och mycket riktigt kom det. Skandal, pinsamt, förädare och djurplågare. Ok, djurplågare sa dom inte men det skulle inte förvåna mig om det kommer bakom stängda dörrar.

Seriööööööst!!!! Hur allvarligt kan man ta sig själv och sitt land innan det blir pinsamt? Driv med Sverige och släng upp en falukorv, en isbjörn och en Palmemördare på scenen.

Jag menar, seriöst.... "Rysk VREDE mot Tingeling sketch i Melodifsetivalen"

Jag tycker låten är asskön. Jag tycker den är rolig och jag gillar hur man spelar på folks fördommar om hur andra länder uppfattas. Med det sagt, Russia... INVADE THIS!!!!! Jävla nollor. (Nej jag dömmer inte folket utan representanterna)


Det här tycker jag dock var väldigt roligt....


Kommentarer
Postat av: Annelie

I´m back!!

Herr Fraggelberg.. jag har saknat dig!

2009-03-23 @ 08:49:30
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0