Motsägelsefullt

Många gånger kan man se rubriker enligt nedan och när man går in och läser artikeln så får man en förklarning till varför siffror eller påstenden inte stämmer och det är oftast jag nöjer mig med rubriker eftersom liver blir så mycket roligare då. Men, denna gång gick jag faktiskt in och kollade och det visar sig att det FINNS INGEN FÖRKLARNING. Seriöst? Är det bara jag som ser sånt här eller? Har dom ingen som korrekturläser?



Hackare ringde för 110 000kr
Inkräktaren ringde 4000 samtal till ett värde av 70 000kr
Vart tog de övriga 40 000kr vägen???


(Efter att ha läst igenom artikeln igen så KAAAAAN det handla om två olika företag men då borde det ju står att dom ringde för 180 000kr. Eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0