Metallica ställer in

Om ni som bokat biljetter inte får reseersättning så kommer jag personligen att köra er dit när det väl blir dags för ny koncert, Förutsättningen är att ni inte är fler än två, att ni festar i bilen och att ni Bor i Växjö eller på vägen mellan Växjö coh Stockholm.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4597244.ab

Ingen konsert i Globen på söndagen

Hårdrocksbandet Metallica har ställt in söndagens spelning i Globen. Sångaren James Hetfield har blivit sjuk och tvingas ställa in. Han är på väg till sjukhus. Fans på plats fick informationen att sångaren blivit magsjuk.

– Det är inget jätteallvarligt, men nog allvarligt för att de ska ställa in, säger Carolina Setterwall, pressansvarig på Live Nation till Aftonbladet.

Fansen är nu på väg ut från arenan.

– Vi tittar nu på nya datum i maj för en ny konsert i Stockholm, säger Carolina Setterwall.

Live Nation uppger att de som har biljetter till söndagens konsert kommer kunna nyttja dem vid kommande spelning. För mer information om detta hänvisar Live Nation till sin hemsida.


Kommentarer
Postat av: MFC

FYFAN helt jävla sinnessjukt!



Jag vet bara hur jag hade mått själv och till detta vetskapen att jag såg dom i lördags.. ordet jag letar efter är antiklimax tror jag!

2009-03-09 @ 09:13:47
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Anders

Alltså, det är sjukt dålig stil att ställa in på grund av baksmälla och skylla på magsjuka. Jag trodde Hetfield var klar efter alla repor på torken, men frånvaron från arenan talar sitt tydliga språk... Nuff' said. Läget annars då?

2009-03-09 @ 16:06:56
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0