Huh? Va? Rikets sal har ny teknologi...

*ring ring*

- Fraggelberg
- Hej. Jag ringer från Rikets sal och undrar om jag skulle kunna få visa dig något fantastiskt från bibeln.
- .....
- .....
- Nej tack. Jag är inte intresserad.
- Ok. Tack ändå. Ha en trevlig kväll.

1. Jag var såååå sugen på att höra vad hon hade att säga. Mest för att det faktiskt varit ett par religiösa inlägg och kommentarer idag. Men, som alla andra så, ger man dom handen så sitter dom snart och suttar på dina tånaglar.
2. Huh? Va? WHY?
3. Hur fanken hade hon tänkt visa mig något i bibeln? Tog hon för givet att jag hade en hemma som jag kunde bläddra med i eller? När du hör pipet så vänder du sida?
4. Finns ingen fyra. Är bara snyggare att avsluta med ett jämnt nummer.


Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg du har :) Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Ha en bra kväll!

2009-03-04 @ 18:58:18
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad kul :) Har lagt till dig också :)

2009-03-04 @ 19:04:45
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp?!

La till dig på bloglovin :) Ha en bra kväll ! :)

2009-03-04 @ 19:09:29
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha :) Min ena kisse (han som äter bröd) är likadan. Han kan stoppa i sig precis vad som helst och sedan spyr han upp allt :P Man blir lagom glad då, det luktar ju jätteilla :P

2009-03-04 @ 19:11:10
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Mats

Nåväl, vem är väl jag att döma?



Jag brukar handskas med dessa fanatiker på ett helt annat sätt.



-Hej kan vi få prata med dig om sanningen i Bibeln?



-Jajamensan, kom in för fan, här finns det rum skall ni veta. Ha! Finns det skjärterum så finns det pilsner för hela stan.

Näro, bah sätt för fan, jag hämtar.



-Vasaru? villa du ha schampo istället ?

Jarå, orna jarå.



-Vasarunurå om det där me Bibewlnhh eller nåt. typ?



-Va. skall ni redan gå, nähh jävla stil, nu är det fest ju, ha hah ha. Vänta lite, snart kommer brudarna å dom e riktigt kåta på att höra hur Runar kunde lägga ikull alla domma där.



Jaja, kom tillbaka nästa vecka fö då har vi Togaparty, ru vet typ rommerst eller nåt.



Öhh, hälsa till Jon TRAAVålta näru ser han då.

2009-03-04 @ 22:51:43
Postat av: Jonesy

Personligen tycker jag att det är snyggare att avsluta med ett ojämnt nummer. Fast jag brukar iofs aldrig göra nummerlistor... Är mest bara noggran med att det är tre eller fem punkter på listan, inga jämna tal där inte :)

2009-03-05 @ 09:51:13
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0