Hej vänner

Har dragit på mig en otrolig förkylning och tänkte att det kunde vara ett bra läge att skriva lite i bloggen. Det finns trots allt en del som verkar vilja att jag ska fortsätta så jag ska försöka prioritera om min tid lite så jag kan göra lite uppdateringar till och från. Kommer dock inte bli lika ofta som innan men, som sagt var, jag ska göra ett försök.

Idag var det bandsläpp på Hultan och det är väl lite därför jag känner att jag vill skriva igen. Innan var jag redo att bomma igen totalt men jag insåg för varje dag som gick hur mycket bloggen egentligen betyder för mig. Eftersom jag skriver om sånt i min omgivning så påminner min omgivning mig hela tiden om bloggen. Så det ena leder väl till det andra. Nu ska jag bara försöka få tillbaka mina besökare igen. :):)

Kommentarer
Postat av: Lönetant

Nice to see you back in business !!!

2009-03-03 @ 13:11:03
Postat av: Fagel

Tack. Insåg som sagt var att jag faktiskt saknar bloggen för mycket för att lägga ner den helt. Tack för att du kom tillbaka.

2009-03-03 @ 13:18:26
Postat av: annelie

I´m here!

2009-03-03 @ 17:34:22
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: pseudonym

Få tillbaka...en trogen skara sviker aldrig :)

2009-03-03 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0