Hej alla vänner

Hej hej hemskt mycket hej och tack för alla uppmuntrande upprop om att uppdatera.

Jag vet att jag suger puck på det här och jag vet att jag lovat bättring men jag verkar inte kunna hitta tiden till att uppdatera. Jag vill verkligen. Och jag går hela tiden och kommer på mig själv med att tänka att just det som hände där hade blivit ett dunderinlägg på bloggen.

Det finns inga ursäkter, bara dåliga kläder. :)

Så nu när jag väl är inne och skriver så kanske jag ska ta tillfället i akt och berätta vad som har hänt sedan sist...

Så om ni lutar er tillbaka i era stolar, sluter ögonen (dock inte innan ni läst klart detta) och föreställer er en öde spökstad där dammbollarna rullar över de tomma gatorna så har ni ungefär en lista på vad som hänt. Kan ni dessutom föreställa er det där visselljudet som alltid görs när något är öde så är ni helt hemma. Med andra ord, inget har hänt. Kul va?

Idag släpte Hultan nytt bandsläpp och jisses amalia. Redan nu, 2 timmar in i lyssning på de nya banden så har jag nästan tillräckligt med musik för att fylla Vol III.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0